Delegació
Església Jove de Tarragona

El passat divendres dia 22 d’octubre, una setantena de joves de les parròquies de l'Arquebisbat de Tarragona es van trobar a la parròquia de Sant Cristòfol de Cunit per a celebrar, ja de manera presencial, la trobada diocesana d’inici de curs organitzada per l’Església Jove de Tarragona.

L’acte va començar amb la benvinguda al Passeig Marítim on, a través de diverses dinàmiques i jocs, es va treballar el lema d’aquest curs 2021-2022 «Junts fem camí». Adolescents i joves, amb els jocs de l’aranya, els paquets i el gartic phone, van descobrir el paper que pot jugar el cansament en les nostres vides, així com la importància de saber-nos comunicar els uns amb els altres i aprendre a fer les coses en comunitat.

La celebració va seguir fins a l’església parroquial, on van compartir una estona de pregària, cants i reflexió entorn el lema del curs. Els joves van escollir tot allò que necessiten per a fer aquest camí junts tot desprenent-se del que és secundari. És un camí que porta cap a Déu i que l’Església crida a fer en comunitat. La pregària va acabar amb el cant de l’himne del curs, Junts fem camí, que també és l’himne de la fase diocesana del Sínode dels Bisbes.

Per finalitzar la trobada, els joves van compartir el sopar a la plaça de la parròquia.

Text de: Arquebisbat Tarragona

Imatges relacionades