Els dies 31 d’agost i 1 de setembre s'ha reunit a Tortosa, en la seva Trobada d’inici del nou Curs, el Secretariat Interdiocesà de Joventut (SIJ) amb el Bisbe de Tortosa Mons. Enric Benavent, i el bisbe auxiliar de Barcelona i encarregat d’acompanyar el SIJ, Mons. Sergi Gordo. Hi han estat presents els Delegats diocesans de les 10 Diòcesis amb seu a Catalunya.

Reunits a la Casa de les RR. Teresianes de St. Enric d’Ossó a Jesús-Tortosa han reflexionat sobre l’activitat juvenil dels últims mesos, i  han programat el nou curs tenint en compte la incertesa que provoca la pandèmia del Covid-19.

El SIJ com cada any convocarà una Jornada d’animadors de pastoral juvenil i vocacional, que tindrà lloc el dissabte 13 de març de 2021, i s’unirà al Pelegrinatge Europeu de Joves (PEJ) que la CEE ha convocat per a finals d’agost de l’any vinent.