Delegació de Joventut Bisbat de Solsona

El passat dissabte 20 de novembre es van poder retrobar més d'una trentena de joves que van participar al segon recés d'Efatà del Bisbat de Solsona que va tenir lloc el primer cap de setmana de novembre.

L'encontre va començar amb la Missa a la parròquia de Solsona, acollits per la comunitat parroquial i per Mn. Lluís Ruíz, al qual estem molt agraïts. Després de la celebració de l'Eucaristia van estar un estona amb el Senyor en Adoració, i molts joves van fer peticions en veu alta per les seves necessitats personals. "Va ser un moment de molta sinceritat i vulnerabilitat on tots vam poder estar pregant per tots". Per acabar la jornada van sopar plegats als locals parroquials i van fer una mica de xerinola.

Efatà és un recés per despertar la fe, per començar a caminar de la mà del Senyor, per créixer en amor a Ell, des de la comissió del Recés d'Efatà desitgem que els joves poc a poc vagin buscant, trobant, estimant i seguint a Jesús, especialment a les seves parròquies, per tal que siguin més joves els que facin l'experiència d'Efatà i coneguin quant els estima el Senyor!

DPJ Lleida
Bisbats de Terrassa, Sant Feliu de Llobregat i Barcelona