Falset va acollir el passat divendres, dia 28 de maig, la vetlla de pregària de final de curs per a joves organitzada per l’equip diocesà de Joventut. Aquesta activitat ha estat la primera activitat del curs que s’ha pogut celebrar de manera presencial.

La trobada, en la qual van participar-hi joves de Falset, de les parròquies de l’Alt Camp, Tarragona, Reus, Riudoms i Les Borges del Camp, va començar amb una gimcana en grups bombolla per tot el poble que els va portar a descobrir quins són els fruits de l’Esperit Sant i com es poden concretar en la vida diària.

Seguidament, a l’església parroquial de Santa Maria de Falset, va tenir lloc la vetlla de pregària que va ser conduïda pel delegat diocesà per a l’evangelització, la catequesi i els joves, Mn. Joan Àguila. En la pregària es van presentar els fruits de l’Esperit Sant treballats i el compromís adoptat per cada grup de joves. A partir de la proclamació del capítol 16 de l’evangeli segons sant Joan, sobre l’alegria, Mn. Xavier Roig, rector de la parròquia, va posar com a exemple la vida de quatre joves —Santa Càndia, Beat Carlo Acutis, Venerable Matteo Farina i el raper Guillermo Esteban (Grilex)— els quals van o han trobat la font de l’alegria i la joia veritables en l’evangeli. En la pregària també es va projectar un recull de fotografies de les trobades que han fet enguany els diferents grups de l’arxidiòcesi i de les activitats telemàtiques impulsades per l’equip de Joventut. La interpretació de l’himne del curs Aixeca’t va cloure d’una manera festiva la vetlla.

La trobada va continuar a la plaça de les escoles del poble amb el sopar de germanor.

Text Arquebisbat Tarragona