Amb el lema «Crist viu», la Delejot va convocar els adolescents i joves el passat divendres dia 8 de novembre a l’Ermita de la Mare de Déu de la Riera, a Les Borges del Camp, al Baix Camp. Prop de 150 joves hi van participar.

La trobada es va iniciar a l’església parroquial de l’Assumpció de Les Borges del Camp on el rector de la Parròquia, Mn. Vicenç Ribas, va donar-los la benvinguda. Tot seguit els joves, acompanyats dels seus animadors i mossens, van caminar fins l’Ermita de la Mare de Déu de la Riera.

En la vetlla de pregària es van encomanar totes les activitats que s’impulsaran des de les parròquies, els diferents grups i la pròpia Delegació diocesana per aquest curs. També es va presentar l’himne i el lema per aquest nou curs «Crist viu». «Aquesta convicció ens mou a ser missioners i testimonis de l’Evangeli tot lluitant per un món més just on tothom pugui viure amb llibertat, amb justícia i amb pau», es va expressar en la monició d’entrada.

També es va pregar pels fruits del recent Sínode de l’Amazones celebrat al Vaticà i del Mes Missioner Extraordinari convocat pel papa Francesc aquest passat mes d’octubre «que ens ha ajudat a prendre consciència de la nostra tasca evangelitzadora enmig de la nostra societat», es va dir. En relació amb la convocatòria d’aquest Mes Extraordinari es va comptar amb el testimoni de la M. Mar Cugat i el Pau Melero, els quals han fet una experiència missionera aquest passat estiu al Camerun, a l’Àfrica.

En acabar la vetlla els joves es van dirigir fins el pavelló del poble on van sopar i jugar plegats.

Església Jove