Bisbat de Mallorca - Delegació de Pastoral Juvenil i Vocacional

EXERCICIS ESPIRITUALS

Des del Secretariat per a la Pastoral Juvenil i Vocacional de la diòcesi de Mallorca et feim la proposta d'uns dies de pregària i d'encontre amb el Senyor. Un cap de setmana d'exercicis espirituals per a què puguis connectar amb Ell. Ens dirigirà els exercicis el P. Patxi Bronchalo, capellà de la diòcesi de Getafe.

Desde el Secretariado para la Pastoral Juvenil y Vocacional de la diócesis de Mallorca te hacemos la propuesta de unos días de oración y de encuentro con el Señor. Un fin de semana de ejercicios espirituales para que puedas conectar con Él. Nos dirigirá los ejercicios el P. Patxi Bronchalo sacerdote de la diócesis de Getafe.

INFORMACIÓ GENERAL
Data: 18 al 20 de novembre (Divendres a les 19:30 hores - Diumenge a les 16:30 hores)

Lloc: Son Fe (Alcúdia) Carretera Palma - Alcúdia km 44,5.
Destinataris: dels 18 als 35 anys.

Preu: 110€ (si algú té dificultats per a pagar que ho comuniqui al següent correu electrònic/si alguien tiene dificultades para pagar que lo comunique al siguiente correo electrónico:
juvenilivocacional@bisbatdemallorca.org)

INSCRIU-TE AQUI