Una quarantena de joves i animadors de l’arxidiòcesi de Tarragona van arribar el diumenge dia 14 de juliol a Santiago de Compostel·la després d’haver realitzat diverses etapes del Camí portuguès. El pelegrinatge, impulsat cada dos anys per la Delegació diocesana de Joventut, el van iniciar el dia 8 de juliol al vespre. Arribats a O Porriño van començar el camí tot passant per Redondela, Pontevedra, Caldas de Reis i Padrón fins arribar a Santiago on van fer la professió davant la Catedral i van participar en la missa del pelegrí.

Les etapes s’han complementat amb les catequesis que han establert un paral·lelisme entre el sentit del pelegrinatge i el camí vital i espiritual de cada jove, els treballs de reflexió en grups, les posades en comú, les celebracions de l’eucaristia, la celebració del perdó i les estones de lleure, moments que els han permès conèixer-se millor entre ells i créixer en la fe.

Delegació de Terrassa
Delegació d'Urgell