Durant aquests dies de confinament, molts de vosaltres, com animadors i acompanyants dels nostres adolescents i joves de les parròquies, centres d'esplai, grups de joves, escoles i altres realitats de pastoral, intenteu mantenir el vincle i l'acompanyament. Des d'Església Jove (Secretariat Interdiocesà de Joventut) us volem donar les gràcies per tot aquest bé als més joves de la nostra Església!

Ens adrecem a vosaltres perquè us volem proposar i animar a participar d'una iniciativa que durem a terme el proper Dimarts Sant dia 7 d'abril a les 18h. Que tots els nostres adolescents, joves i animadors pregem junts el Via Crucis en Confinament. 21 joves de tot Catalunya i Mallorca han preparat les estacions i les cançons. Segur que serà una molt bona manera de preparar-nos junts per la Setmana Santa.

Podreu accedir-hi des del Canal YouTube d'Església Jove, des de les xarxes de les Delegacions Diocesanes dels nostres bisbats i des de diferents xarxes que s'hi vagin sumant.

Al següent enllaç trobareu el vídeo en què et convidem al Via Crucis en Confinament.

Agraïrem que feu difusió d'aquesta iniciativa, i que en comunió ens hi trobem tots el Dimarts Sant 7 d'abril a les 18h!!!

Us adjuntem l'enllaç del vídeo del Via Crucis en Confinament, perquè el pugueu seguir i visualitzar quan vulgueu, en el segënt enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=sB-ywqd-nDs

Ben vostre,

Mn. Josep Mateu i Guarro