La Delegació de Joventut de l’arxidiòcesi de Tarragona la formem un equip de persones que ens apassiona poder acompanyar a adolescents i joves en el creixement de la seva fe. A nosaltres Jesús ens ha tocat el cor i ens ha transformat la vida, i creiem que sense Ell un jove perd la gran oportunitat de la vida.

Conscients de la dificultat que avui suposa entre els més joves la transmissió de la fe, no ens cansem de buscar nous camins i possibilitats per ajudar a la trobada personal amb el Senyor.

Membres de l’equip: Mn. Josep Mateu (delegat), Òscar Millan, Mn. Joan Àguila,  Montserrat Jounou, Ramon Pérez, Jordi Rovira, Aida Solé, Gna. Isabel Górriz, Aleix Clotet, Marta Ciurana, Sara Huguet i Anna Robert.

Adreça postal
Pla de Palau, 2